Studentské práce a projekty

Nabízím vedení ročníkových projektů i bakalářských nebo magisterských prací. Zajímají mě hlavně aplikovaná a částečně teoretická témata, hlavně z oblasti datových struktur, algoritmů na grafech, bioinformatiky a teorie her. Seznam několika aktuálních témat najdete níže, obecně je ale nejlepší domluvit se osobně a jsem otevřený i vašim vlastním nápadům.

Jak se ozvat

Pokud byste měli potenciálně zájem o práci pod mým vedením, ozvěte se emailem a domluvíme se na osobním potkání na Malé straně. To není nijak závazné a též je možné, že vám doporučím jiného konkrétního vedoucího.

Než přijdete, zkuste se zamyslet nad tím, co od práce čekáte a co jí chcete dát. Například zkuste něco z otázek:

Předchozí a aktuální práce

[Bc 2015] Veronika Slívová: Cops and robber game on directed complete graphs. Kombinatorická hra (podobná deskové hře Fantom staré Prahy) o pronásledování lupičů na orientovaných grafech a její teoretické vlastnosti.

[Bc 2015] Anna Chejnovská: Optimisation using graph searching on special graph classes. Algoritmy na pokrývání grafů cestami na co-comparability grafech, inspirace viz [PDF].

[RP 2015] Štěpán Šimsa: Framework Contest24 pro soutěže typu Challenge24 Sada knihoven a nástrojů pro usnadnění týmových soutěží v programování jako je Challenge24.

[RP 2015] Petra Kaštánková: Online implementace karetních her typu Mariáš Online (a open-source) implementace pro hry typu Mariáš [Wikipedia] připravený pro implementaci umělé inteligence (rozšířeno na Bc. práci s Pavlem Veselým).

[RP 2010] Roman Smrž: Transparentní odkládání dat pro Haskell a Happstack Perzistentní ukládání dat v Haskelu a speciálně ve frameworku Happstack, rozšíření Happstacku o líné načítání částí databáze z disku v rámci runtime Haskellu.